Nyhetstaggar - varumärkesstrategi

Nya Comfortkoncernen har nått ungefär 1 miljard kronor i omsättning efter första halvåret 2022. Utvecklingen går "över förväntan" säger vd Göran Swedérus till Installations- siffror. Nu ligger in- riktningen fortsatt mot fler förvärv och
Avdelning: Marknad

Grohe växer rejält i Norden men den svenska marknaden släpar efter. Nu ska Sverige bli motorn i den kommande nordiska tillväxten. Det säger vd:n Jonas Brennwald i en stor intervju. Samtidigt tror han inte att gigantmässorna kommer tillbaka i sin
Avdelning: Marknad
Kategori: Grohe, Lixil, Jonas Brennwald, strategi, Sverige, Norden, varumärkesstrategi

VVS- och sjöfartskoncernen LK lägger om sin varumärkesstrategi med en ny gemensam plattform för alla bolag i koncernen. I flera avseenden handlar det om en anpassning till en redan framvuxen verklighet, när man nu ska skapa ett LK. Något som
Avdelning: Marknad
Kategori: LK, varumärkesstrategi