Din framgång - Vår drivkraft
Så här ser vi på vår kundaffär
Vår utgångspunkt i allt vi gör är att det ska bidra med relevanta värden för dig som kund hos oss.
Vi drivs av att upplevas som en del av våra kunders framgång.
Det här innebär att vi tar stark utgångspunkt i våra kunders mål, ambitioner och utmaningar. Vi investerar mycket tid i att sätta oss in i din situation, vår nyfikenhet är genuin. Det här ser vi som en självklarhet för att kunna bidra med relevanta förslag till lösningar för dig - Lösningsförslag som börjar och slutar med utgångspunkt i ditt behov.
Vi tror att det är viktigt för dig som marknadsförare att veta att din annons exponeras i sammanhang där innehållet är relevant, intressant och viktigt. Dessa ledord driver oss därför i utvecklingen av vår annonsaffär, liksom i våra övriga erbjudanden kring abonnemang, etcetera.
Vi har i dagsläget tre annonskanaler, affärsmagasinet, nyhetsbrevet och månadsmagasinet vilket med olika format ger oss stora möjligheter att ta fram lämpliga förslag vare sig ditt företag behöver något enkelt för en kortare period eller vill maximera en varumärkesexponering över en längre tid.
Vill du veta mer om vad vi kan erbjuda dig? Välkommen att ladda hem produktbladen via knapparna nedan eller att ta kontakt med Therese Skorupan på 0708 - 50 59 88 eller therese.skorupan(a)installationssiffror.se.
Strängnäs i november 2021
Mattias Karldén Rolf Gabrielson
Försäljnings- och marknadschef Publisher
Affärsmagasinet
Affärsmagasinet läses dagligen av installationsbranschens beslutsfattare.
41 procent av läsarna tillhör installatörs- segmentet. Bland övriga läsare finns beslutsfattare från värdekedjans samtliga övriga segment som tillverkare, grossister, konsulter och intresseorganisationer.
Läs mer om vilka möjligheter ni får som annonsör i magasinet genom att ladda hem produktbladet. Det öppnas som en pdf-fil i ett nytt fönster.
Nyhetsbrevet
Varje år skickar vi ut över en halv miljon nyhetsbrev, varje vardagsmorgon.
Öppningsfrekvensen är mycket hög, tack vare ett mycket relevant och aktuellt innehåll. Drygt 40 procent av mottagarna öppnar nyhetsbreven, ungefär dubbelt så högt som jämförbart branschsnitt.
Läs mer här om vilka möjligheter ni får som annonsör i nyhetsbrevet genom att ladda hem produktbladet. Det öppnas som en pdf-fil i ett nytt fönster.